نحوه نظافت آینه ال ای دی دار

۲ بازديد
نحوه نظافت آینه ال ای دی دار
آینه های ال ای دی دار نسل جدید آینه های هوشمند هستند که در کنار کاربرد ساده آینه، نور پردازی و تابش نور دارند. این آینه ها دارای قاب پشتی بوده و در آن سیم کشی انجام شده است. لامپ های ال ای دی به این سیم کشی وصل بوده و با اتصال آینه به جریان برق و زدن دکمه روشن آن، لامپ های آینه روشن می شوند. آینه بک لایت دار نوعی از آینه ال ای دی دار است. آینه بک لایت دار به آینه ای می گویند که در پس زمینه خود نور دارد. دور تا دور یا قاب این آینه، لامپ های ال ای دی کار شده است که نوری غیر مستقیم تولید می کنند.
در برخی از آینه های بک لایت دار، نور لامپ پشت لایه ای مات قرار گرفته است و در نوعی دیگر، نور لامپ ها به سمت دیوار پشت است. تا با برخورد به دیوار و بازتاب نور از دیوار، جلوه ای سه بعدی و زیبا به آینه ببخشد. آینه بک لایت دار یا آینه های ال ای دی دار به صورت کنترلی یا دکمه ای موجود هستند. نوعی از این آینه ها دارای دکمه لمسی هستند که به آن ها آینه تاچ می گویند.
تولیدی آینه تاچ
تولید یک محصول یا قطعه استفاده شونده در ساختمان (یعنی مصالح ساختمانی)، یک شغل پرسود و پر رونق می باشد. اگر دنبال ایجاد کسب و کار خودتان هستید شما می توانید تولیدی آینه تاچ راه اندازی کنید. هزینه اولیه راه اندازی تولیدی آینه تاچ به نسبت باقی مشاغل تولیدی بیشتر است. برای راه اندازی و ایجاد یک تولیدی آینه تاچ شما نیاز مند یک اتاق یا سالن می باشید که در آن مراحل سر هم کردن قطعات محصول انجام می شود. برای تولید قسمت پشتی یا اصطلاحا قاب پشتی آینه باید به یک شرکت قالب گیری سفارش دهید تا قطعات مورد نیاز شما را با قالب گیری، تهیه و تولید کند.
بعد از تولید قاب پشت آینه و تهیه قاب روی ال ای دی ها، آن ها را به تولیدی آینه تاچ خود حمل کنید تا سیم کشی های لازم توسط متخصصان این امر انجام شود. می توانید کارتن بسته بندی محصول خود را نیز برون سپاری کرده و بعد از تولید، آن ها را به تولیدی آینه تاچ آورده و محصولات را بسته بندی کرده و راهی بازار های مصرف کنید. نکته ای که وجود دارد آن است که تمام تولیدی های آینه هوشمند، به این شکل عمل نمی کنند و صفر تا صد کار را خود تولیدی و در کارگاه خودشان انجام می دهند.
چگونگی پخش آینه
بعد از تولید، نکته مهم، پخش مویرگی در سطح شهر است. مثالی از شهر کرج می زنیم. برای خرید آینه تاچ در کرج به کجاها مراجعه می کنید؟ به مراکز فروش لوازم بهداشتی ساختمانی یا به مراکز فروش مصالح ساختمانی. پس اگر شما کارگاه تولیدی آینه تاچ در نزدیکی کرج دارید. باید دنبال پخش در این شهر و شهر های اطراف باشید. به دنبال تبلیغ هم باشید.
نحوه نگهداری و نظافت آینه ال ای دی دار
نگه داری از لوازم بسیار مهم تر از خرید آن ها است. نگه داری بهتر می تواند عمر مفید محصول را بالا ببرد و باعث شود که شما دیرتر به سراغ تعمیرکار بروید. در آینه هوشمند نیز این چنین است و محصولات خریداری شده به نگهداری و نظافت نیاز دارند. حال شاید این سوال پیش بیاید که برای این نظافت چه کاری باید انجام دهیم یا چگونه عمل کنیم؟ در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.
نکات کلیدی نگهداری
استفاده از محافظ در برابر اختلالات جریان برق می تواند سیم کشی و ال ای دی های آینه را از سوخته شدن و غیر قابل استفاده شدن دور نگه دارد. پاشیده نشدن آب به آینه و قاب آن نیز باعث این می شود که آب درون آینه نفوذ نکرده و باعث اتصالی نشود. اگر بدنه آینه هوشمند شما چوبی باشد باید به این نکته توجه کنید که استفاده از این نوع آینه در قسمت های مرطوب خانه باعث کم شدن عمر مفید آن می شود. این به این معنا است که بهتر است برای حمام از آینه های قاب چوبی استفاده نکنید تا عمر مفید بیشتری داشته باشند.
نکات کلیدی نظافت
نکته دیگری که باید آن را رعایت کنید این است که همیشه سطح آینه را تمیز نگه دارید. این کار باعث می شود که لکه ها عمیق نشوند و سطح رویه آن کاملا سالم بماند. نظافت آینه ال ای دی دار کمی توجه بیشتری می خواهد. چون آینه ای ای دی دار دارای برق بوده، حتما باید نکاتی را در نظافت آن عایت کنید:
قبل از نظافت آینه ال ای دی دار حتما آن را از برق کشیده و مطمین شوید که برق در دستگاه جریان ندارد.
به هیچ عنوان در نظافت آینه ال ای دی دار، آب را مستقیم روی دستگاه نگیرید. این کار باعث می شود آب بر روی قطعات الکترونیکی باقی بماند. به علاوه امکان دارد آب در بین اتصالات بدنه، قاب یا آینه باقی بماند و باعث باز شدن اتصالات و چسب ها شود.
سعی کنید در نظافت آینه ال ای دی دار از شیشه پاک کن و مواد شیمیایی استفاده نکنید. چون باعث می شود به مرور سطح روی آینه کدر شود و از عمر مفید آینه می کاهد.
با رعایت نکات بالا و نظافت آینه ال ای دی دار به صورت اصولی، می توانید مدت بیشتری از آینه هوشمند خود استفاده کنید و دیر تر به سراغ خرید یک آینه جدید بروید.
سخن پایانی
توجه و اهتمام به دکوراسیون خانه و نقاط مختلف خانه، یکی از نیاز های انسان است که برگرفته شده از حس زیبایی شناختی می باشد. روح انسان به طور کلی زیبایی را شناسایی می کند و به ستایش آن می پردازد. زیبایی در هر سطحی قابل توجه و احترام است. همین موضوع علت این است که انسان برای زیبایی هزینه خرج کند و برای زیبا سازی محیط زندگی خود تلاش کند. امیدواریم که تیم ما توانسته باشد در این زمینه به انتخاب شما کمک کرده باشد.


برای مشاهده محصولات کلیک کنید(مشاهده محصولات)
برای مشاهده مطالب دیگر کلیک کنید (مشاهده مطالب)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.