بورس لوازم سرویس بهداشتی در تهران

۳ بازديد
بورس لوازم سرویس بهداشتی در تهران
اگر در تهران زندگی می کنید و به دنبال تغییر چیدمان سرویس بهداشتی یا حمام خود هستید، قطعا دنبال این نیز هستید تا بهترین مکان بورس لوازم سرویس بهداشتی را بیابید. مخصوصا در شهر بزرگی مثل تهران، با وجود فراوانی تولیدی ها و فروشنده ها، کار بسیار سخت می شود. شاید اگر وارد هر فروشگاه لوازم دکوراتیو شوید، چند عدد روشویی سرامیکی و آینه هوشمند را در مغازه مشاهده کنید. اما به این راحتی نمی توان خرید یک محصول مهم و حساس از نظر کیفیت را انجام داد. این کار را بایستی در معتبر ترین فروشگاه های بورس لوازم بهداشتی یا تولیدی روشویی سرامیکی و آینه هوشمند انجام داد. در این مقاله قصد داریم تا یک آشنایی اجمالی از آینه هوشمند و روشویی سرامیکی برای شما ایجاد کرده و سپس بهترین مراکز بورس لوازم بهداشتی در تهران را به شما معرفی کنیم.
آینه هوشمند چیست و چگونه کار می کند؟ مزایای خرید آینه هوشمند کدام اند؟
آینه هوشمند نوع جدیدی از آینه های دکوراتیو می باشد که زیبایی خاصی را در طراحی خود گنجانده است. این آینه دارای طرح ها و رنگ های مختلفی می باشد. همین امر انتخاب آینه هوشمند را برای هرگونه مشتری آسان کرده است. اما تفاوت یک آینه هوشمند با یک آینه معمولی چیست؟ آینه هوشمند، دارای نورپردازی های LED می باشد که به صورت بک لایت در آن تعبیه شده است. همچنین آینه هوشمند دارای یک یا چندین کلید لمسی روی سطح آینه می باشد تا کاربر بتواند عملکرد نورپردازی های آینه را کنترل کند.
علاوه بر این ها، این نوع آینه جذاب، دارای ویژگی های زیادی است که باعث محبوبیت آن میان افراد و طراحان دکوراسیون داخلی شده است. این ویژگی ها عبارتند از:
نورپردازی LED
کلید های لمسی
نمایشگر دیجیتال لمسی
ساعت و نمایشگر وضعیت
دارای ریموت کنترل از راه دور
دارای استاندارد های ضد بخار و ضد رطوبت
قابلیت بخار ضدایی در کسری از ثانیه
اسپیکر
بلوتوث
پردازنده هوشمند
و ...
این ها همه تنها بخشی از ویژگی های جذاب یک آینه هوشمند می باشد. برای اطلاعات از انواع ویژگی ها در انواع مدل ها بهتر است به نزدیک ترین تولیدی آینه هوشمند محل زندگی خود مراجعه کنید.
روشویی سرامیکی چه نوع روشویی است؟ خرید روشویی سرامیکی از تولید کننده روشویی سرامیکی چه مزایایی دارد؟
روشویی سرامیکی یکی از جدید ترین و شیک ترین مدل های روشویی مخصوص سرویس بهداشتی می باشد. این روشویی به دلیل جنس سرامیکی که دارد، دارای ویژگی های زیادی است. از این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مقاومت در برابر گرما و حرارت بالا
مقاومت در برابر رطوبت
مقاومت در برابر خرابی و خط و خش
طول عمر و ماندگاری بالا
زیبایی بصری فوق العاده
تنوع بسیار بالا در طرح، رنگ و نقش
تنوع در مدل
و ...
اما بهترین نوع روشویی کدام است؟ در واقع تعداد زیادی از روشویی های سرامیکی در بازار موجود می باشد، اما بهترین نوع روشویی سرامیکی، روشویی پرسلان می باشد. این روشویی دارای مقاومت بسیار بالاتر و ماندگاری طولانی مدت تری نسبت به روشویی سرامیکی معمولی می باشد. این تفاوت در مراحل تولید و مواد مورد استفاده در سرامیک قابل مشاهده می باشد. برای بررسی بیشتر انواع مدل های روشویی سرامیکی، پیشنهاد ما مراجعه به معتبر ترین تولیدی روشویی سرامیکی می باشد.
بورس لوازم سرویس بهداشتی در تهران کجاست؟
در این قست از مقاله قصد داریم تا شما را با بزرگترین و بهترین مراکز بورس لوازم بهداشتی در تهران آشنا کنیم. این مکان ها عبارتند از:
خیابان بنی هاشم، بورس تجهیزات ساختمانی
خیابان بنی هاشم، یکی از قدیمی ترین و در عین حال بزرگترین بازار های لوازم ساختمانی در تهران می باشد. به طوری که می توان این خیابان را بورس کلیه لوازم و تجهیزات ساختمانی و به خصوص روشویی کابینتی و آینه هوشمند نامید. برای دسترسی به این خیابان کافیست سوار مترو شوید و در نزدیک ترین ایستگاه به خیابان بنی هاشم که ایستگاه خواجه عبدالله نصیر می باشد پیداه شوید.
خیابان شیراز، بورس مصالح ساختمانی و بهداشتی
یکی از معروف ترین خیابان ها یا همان مراکز بورس لوازم بهداشتی در تهران، خیابان شیراز (شیرازی) می باشد. خیابان شیرازی را به عنوان اصلی ترین مرکز بورس لوازم بهداشتی و مصالح ساختمانی می شناسند. برای خرید روشویی سرامیکی یا آینه هوشمند بهتر است به قسمت جنوبی خیابان شیرازی سر بزنید.
خیابان فرجام در شرق تهران
یکی از مهم ترین مراکز فروش آینه هوشمند و روشویی سرامیکی، خیابان فرجام می باشد. علی رغم دارا بودن این خیابان به فروشندگان و تولید کنندگان معتبر، خیابان فرجام چندان در جمع بازار های بزرگ تهران شناخته شده نمی باشد. بلافاصله پس از ورود به این خیابان شاهد حضور گسترده فروشندگان روشویی سرامیکی و آینه هوشمند خواهید بود.
خیابان آیت الله کاشانی در غرب تهران
اگر به دنبال یکی از بزرگترین فضاها با هدف تامین تجهیزات ساختمانی و لوازم سرویس بهداشتی می باشید، خیابان آیت الله کاشانی، می تواند بهترین انتخاب برای این کار باشد. قطعا این خیابان یکی از بهترین مراکز بورس لوازم سرویس بهداشتی مانند روشویی سرامیکی و آینه هوشمند در غرب تهران می باشد.
خیابان زمزم، بورس روشویی سرامیکی و آینه هوشمند در جنوب تهران
اگر ساکن جنوب تهران می باشید و به دنبال بهترین مراکز بورس روشویی سرامیکی و آینه هوشمند (لوازم سرویس بهداشتی) می گردید، بهترین گزینه برای شما خیابان زم زم می باشد. خیابان زم زم علاوه بر دارا بودن طیف گسترده ای از فروشنده های لوازم بهداشتی، دارای کلی فروشنده آینه مخصوصا آینه هوشمند دکوراتیو می باشد.
خیابان سعدی، مرکز خرید و فروش روشویی سرامیکی و آینه هوشمند در مرکز تهران
اما مهم ترین مرکز بورس لوازم بهداشتی که اتفاقا در قلب تهران مستقر شده است، خیابان سعدی است. این خیابان به یکی از مهم ترین نقاط اقتصادی تهران تبدیل شده است. زیرا دارای بسیاری از فروشندگان و دفاتر تولیدی روشویی سرامیکی و آینه هوشمند در خود می باشد.
خرید روشویی سرامیکی از تولیدی روشویی سرامیکی
در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین مراکز بورس لوازم سرویس بهداشتی در تهران آشنا کنیم و یک آشنایی اجمالی از روشویی سرامیکی و آینه هوشمند برای شما ایجاد نماییم. شما می توانید با مراجعه به دفاتر فروش واقع در تهران و بررسی انواع مدل ها در انواع طرح ها و رنگ ها، بهترین انتخاب را برای سرویس بهداشتی خود داشته باشید.

برای مشاهده محصولات کلیک کنید (مشاهده محصولات)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.